چهارمین جشنواره پروژه های زبان انگلیسی موسسه علوی تبریز ویژه فارغ التحصیلی دانش آموزان کلاس ششمی در تاریخ بیست و چهار و بیست و پنج اردیبهشت ماه در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار شد . این جشنواره که شاهد برگزاری چهارمین دوره خود بود با حضور پرشور دانش آموزان کلاس ششم علوی کودک دختر و پسر، آموزشگاه ایجوس، آکادمی زبان سیمناد و والدین محترم و کادر موسسه علوی برگزار شده است .

اجرای هشت نمایشنامه به زبان انگلیسی توسط گروه های نمایش مدارس علوی کودک از مهمترین و اصلی ترین قسمت های این جشنواره بود . از جمله این نمایشنامه ها می توان به شاهزاده و گدا، جادوگر شهر از، لباس جدید پادشاه، زیبای خفته ، گیسوکمند و پرده خوانی هفت خان رستم و… اشاره کرد که همگی به زبان انگلیسی توسط گروه های نمایش دانش آموزی علوی به روی صحنه رفت که با استقبال گرم حضار محترم جشنواره روبرو شد .

اجرای سرود به زبان های انگلیسی و فرانسوی و دوبله انیمیشن به زبان کره ای از نکات قابل توجه این جشنواره بود که توسط دانش آموزان مستعد و گروه های سرود مدارس انجام شد .

در این مراسم آقای دکتر شکوری موسس مجموعه و خانم صدیق زاده مدیر گروه دپارتمان زبان انگلیسی مجموعه به ایراد سخنرانی پرداختند و به اهمیت یادگیری زبان های خارجی در دنیای جدید اشاره کردند .

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان و تقدیر از دانش آموزان برتر و معلمین و سوپروایزر های محترم موسسه از دیگر بخش های این جشنواره دو روزه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *