ترم تابستان دوره های اول دانش پژوه علوی از سی و سی و یک تیر ماه آغاز شده و تا اوایل شهریور ماه ادامه خواهد داشت . کلاس های ترم تابستان سه روز در هفته می باشد همچنین سه روز اردویی مازاد نیز از برنامه های تابستان امسال می باشد که با برنامه ریزی در حال برگزاری است .

به گزارش واحد رسانه علوی فعالیت های تابستانی موسسه علوی تبریز به صورت کارگاهی و اردوهای علمی ، هنری و تفریحی می باشد . کافه ادبیات ، سینما ، تاتر ، نجوم و خطاطی  از جمله کلاس های ویژه تابستان امسال است که به صورت کارگاهی زیر نظر اساتید مجرب  در حال برگزاری است .

همچنین سینما، کوه نوردی در ارتفعات عینالی، موزه ماشین و موزه نقاشی از جمله اردوهای برگزار شده تا به اینجای تابستان بوده که باعث شور و شوق زیادی بین دانش آموزان دوره اول دخترانه و پسرانه دانش پژوه علوی شده است .

حضور دستگاه پلانتاریوم در مدارس که برای ارائهٔ مباحث آموزشی دربارهٔ اخترشناسی و آسمانِ شب یا برای آموزشِ ناوبریِ فلکی استفاده می‌شود از جمله برنامه های ویژه دانش پژوه علوی برای دانش آموزان خود بود .

همچنین با دستگاه پلانتاریوم نمایی از ستارگان و سیاره‌ها‌ و دیگر پدیده‌های آسمانی به منظور آشنایی بیشتر با مباحث نجوم و سرگرمی برای دانش آموزان نمایش داده شد .

بهمنی معاون آموزشی موسسه علوی در مورد ترم تابستان و اهداف آن به واحد رسانه گفتند :

از دیگر اهداف ترم تابستان تداوم برنامه های آموزشی حتی در طول تابستان است. دانش آموزان در طول تابستان جمع بندی و موارد پیش نیاز دروس پایه جدید خود را با حضور معلم جدید خود مرور می کنند و سال تحصیلی جدید را با آمادگی بیشتر آغاز می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *