شمارش معکوس برای آغاز دوره تابستانی

دوره تابستانی دبستان های علوی کودک از سی و یک تیر ماه آغاز و به مدت پنج هفته برگزار خواهد شد. بهمنی معاون آموزشی موسسه علوی تبریز با اعلام این خبر به واحد رسانه گفت:

مهمترین هدف آموزشی ترم تابستان تداوم برنامه های آموزشی در طول تابستان است. دانش آموزان در طول تابستان مرور مباحث درسی سال گذشته و گریزی به مباحث سال تحصیلی جدید. آشنایی دانش آموزان با معلمان جدید و آشنایی معلمان با سطح علمی دانش آموزان از اهداف دیگر دوره تابستان خواهد بود. همچنین برنامه آموزش زبان دانش آموزان با همان جدیت طول سال تحصیلی در ترم تابستان ادامه خواهد یافت.

کلاس های ترم تابستان سه روز در هفته می باشد و یک روز به اردو های تفریحی آموزشی اختصاص خواهد داشت. دوره تابستان دبستان های علوی کودک شامل همه پایه ها از پیش دبستانی تا پایه ششم می باشد . فعالیت های تابستانی موسسه علوی به صورت کارگاهی و اردوهای علمی ، هنری و تفریحی برگزارمی گردد. کارگاه های ریاضی و بازی، فارسی و دست ورزی، شعبده بازی علمی،زبان، ریتم و گیم، بازی با رنگ ها برای پیش دبستانی ها و پایه های اول و کارگاه های ریاضی و تیمز، نویسندگی و سفرهای علمی ، باشگاه ورزشی و کلاس های زبان برای پایه های دوم تا ششم برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه های نمایش خلاق ( ویژه پایه های دوم و سوم) و نجوم ( ویژه پایه های چهارم تا ششم) از دیگر کارگاه های برنامه ریزی شده برای ترم تابستان امسال است. کلاس های ویژه پیش دبستانی ها و پایه های اول از روز یکشنبه سی و یک تیرماه لغایت یک شهریور ماه در روزهای فرد و کلاس های تابستانی دبستان پسرانه علوی کودک ویژه پایه های دوم تا ششم از روز شنبه ۳۰تیر ماه لغایت ۳۱مرداد ماه در روز های زوج برگزار خواهد شد.

استقبال دانش آموزان و والدین از برنامه های دوره تابستان در سال های پیش موسسه علوی را بر آن داشته تا این برنامه ها و کارگاه ها را با قدرت و انسجام بیشتری برای ارتقای سطح علمی و روحی دانش آموزان در طول تابستان تدارک ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *