تابستان نقطه آغازین
هفته اول تیرماه،  آغاز دوره تابستان دبیرستان های دانش پژوه علوی تبریز

تجربه نشان داده خانواده ها در طول دوره تابستان همواره به فکر برنامه ریزی برای کارهای فوق برنامه ( اوفات فراغت) فرزندان خود هستند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی مانند یافتن مراکز معتبر و دغدغه های فرهنگی می گردد. در این راستا مدارس علوی محیط مناسبی را برای دانش آموزان فراهم آورده است تا هم اوقات فراغت دانش آموزان پر شود و هم از فضای آموزشی خیلی دور نشوند.

سولماز مهدی زاده کارشناس ارشد موسسه علوی تبریز با بیان این مطلب گفت:  این دوره تابستان کمک میکند تا دانش آموزان در مدت زمان بیشتری اضافه بر ۲۷ هفته مصوب آموزش و پرورش، در فضای آموزشی قرار گیرند و با زمان و حوصله بیشتری به یادگیری مباحث تدریس شده از طرف دبیران پردازند.

وی افزود: دوره تابستان این امکان را برای مدارس علوی نیز به وجود می آورد تا با شناخت صحیح نقاط ضعف دانش آموزان در هفته های آموزشی تابستان، به رفع مشکلات احتمالی دانش آموزان بپردازند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه دوره تابستانی مدارس متوسطه اول علوی تبریز در ۵ جلسه برنامه ریزی شده است، آموزش دروس پایه با شیوه های نوین شامل حساب، هندسه، فیزیک، شیمی، زیست و زمین شناسی، نگارش و کارگاه کافه ادبیات، برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، کارگاه هنر شامل خط و طراحی، کارگاه نجوم و تربیت حس با محوریت سینما را جز رئوس برنامه های در نظر گرفته شده عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کلاس ها و کارگاه ها، دانش آموزان در ۳ اردوی تفریحی_ فرهنگی_ ورزشی نیز شرکت خواهند کرد.

گفتنی است افزون بر این، کارگاه های مشاوره روانشناختی و‌ تحصیلی نیز در طول این پنج هفته توسط مشاوران و مسئولین پایه برگزار خواهد شد .

موسسه سیمناد تنها نماینده مدارس علوی تهران امسال نیز از هفته اول تیرماه تا هفته اول شهریور و به مدت پنج هفته طبق برنامه های مصوب سالانه خود دوره تابستان را با همکاری اولیا و‌ دانش آموزان خود در تمامی مقاطع برگزار میکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *