دانش آموز دبیرستان دانش پژوه علوی به مرحله دوم المپیاد کشوری در رشته زیست شناسی راه یافت .

ساناز تیموری دانش آموز دبیرستان دوره دوم علوی دانش پژوه علوی در مرحله اول المپیاد کشوری زیست شناسی موفق به افتخار آفرینی شد.

ساناز تیموری در گفتگو با واحد رسانه موسسه علوی به نقش کلاس های المپیاد علوی و اساتید مجرب مدرسه در این موفقیت اشاره کرد و از انگیزه بالای خود برای رسیدن به مراحل بالاتر و کسب مقام های کشوری و جهانی سخن گفت .

الناز سیف الله پور مدیر دبیرستان دوره دوم دانش پژوه علوی نیز با تبریک موفقیت این دانش آموز پر تلاش گفت: دور اول این المپیاد شامل سه مرحله می باشد و در بهمن ماه سال گذشته در سطح کشوری برگزار شد که ساناز تیموری دانش آموز پایه یازدهم این دبیرستان موفق شد به مرحله دوم این المپیاد راه پیدا کند .

المپیاد دانش آموزی یک مسابقه علمی است که در هفت رشته اصلی ریاضی ، شیمی، فیزیک، نجوم، کامپیوتر، زیست شناسی، ادبیات و تعدادی رشته فرعی مانند: جغرافیا و سلول های بنیادی هر سال در بین دانش آموزان پایه  دهم و یازدهم برگزار می شود.

گفتنی است هزار دانش آموز از سراسر کشور به مرحله بعدی  المپیاد زیست شناسی راه پیدا کردند و قرار است در اوایل اردیبهشت ماه در دور دوم این مسابقه علمی شرکت کنند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *