اجرای کارگاه های توانمندسازی معلمان و کادر آموزشی موسسه علوی با موضوع کیفیت بخشی کلاس های درسی دبیرستان های دوره اول و دوم علوی در سالن نیکی لند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، کارگاه آموزشی جهت کیفیت بخشی به کلاس های درسی ویژه دبیران، مسئولین پایه و معاونان آموزشی و مدیران دوره اول و دوم دبیرستان های دخترانه دانش پژوه علوی برگزار شد.

در این کارگاه، دکترعلیرضا اکبری، معاون آموزشی ناحیه پنج تبریز و مدرس کلاس های ضمن خدمت در خصوص نحوه مدیریت کلاس، طراحی آموزشی و طراحی تکالیف هدفمند و خلاقانه، طراحی آزمون ها مطالب ارزنده ای را ارائه کرد و در پایان پاسخگوی سوالات دبیران بود.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با استقبال گسترده دبیران مواجه شد؛ قدیریان، دبیر فیزیک دبیرستان دخترانه دوره دوم دانش پژوه علوی در خصوص تداوم این کارگاه آموزشی خواستار شد: تداوم چنین کارگاه آموزشی برای دبیران و کیفیت بخشی کلاس های درسی دانش آموزان می تواند مثمر ثمر واقع شود.

وی افزود: حضور در این کارگاه برای بنده بسیار مفید بود به طوری که در این جلسه، با شیوه های نوین آموزشی برای تحصیل دانش آموزان آشنا شدیم و متدهای آموزشی دبیران بروزرسانی شد و اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص نحوه برخورد با طیف های مختلفی از دانش آموزان، ارزشیابی و یادگیری پله به پله در اختیار همکاران قرار گرفت.

این دبیر تاکید کرد: امیدواریم چنین کارگاه های مفیدی تداوم داشته باشد تا با راهکارهای اجرایی آموزش و پرورش دانش آموزان به سبک و سیاق نوین آشنا شده و اطلاعات مفید را کسب کنیم.

تداوم کارگاه های آموزشی در مدارس علوی

سولماز مهدی زاده، مسئول برگزاری کارگاه های توانمندسازی مدرسان و کیفیت بخشی به آموزش موسسه، در خصوص این جلسات اظهار کرد: از آنجایی که معلمان مهم ترین و تاثیرگذارترین عامل پیگیری در آموزش و پرورش دانش آموزان هستند، معاونت آموزشی کل موسسه علوی جهت کیفیت بخشی به کلاس های درسی، اقدام به برگزاری چنین کارگاه هایی در دبیرستان ها کرده است.

به گفته وی، این جلسات در ادامه کارگاه های آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی و معلمان دبستان های علوی بوده که به صورت ماهانه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: موسسه علوی امسال در سه سطح، کارگاه های آموزشی (ویژه برای معلمان، کادرآموزشی و اولیاء) را برگزار می کند.

مسئول برگزاری این کارگاه ها ابراز امیدواری کرد: برگزاری این کارگاه ها، رابطه ای منسجم و مفیدی برای ارتباط تنگاتنگ بین اولیاء، مربیان، معلمان و مدیران موسسه را ایجاد می کند تا اهداف آموزشی علوی به نحو احسن تحقق یابد.

اجرای کارگاه های توانمندسازی معلمان و کادر آموزشی موسسه علوی
اجرای کارگاه های توانمندسازی معلمان و کادر آموزشی موسسه علوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *