دانش آموزان علوی در جشنواره رینوفست شرکت کردند.

اولین جشنواره دانش آموزی رینوفست همزمان با نمایشگاه رینوتکس۲۰۲۳ در چهار بخش مسابقات، نمایشگاه دستاوردها، سمینارهای آموزشی و جلسات برگزار شد. در این رویداد بیش از هفت و هزار و ۴۰۰ طرح از طرف دانش آموزان به دبیرخانه ارسال شده بود و در نهایت یک هزار و ۲۱۷  طرح به مرحله پایانی راه یافتند.

از این تعداد ۸۴۹ طرح در مسابقات و ۳۶۸ طرح در نمایشگاه حضور پیدا کردند . به  گفته حامد تقی پور دبیر جشنواره رینوفست طرح‌های ارائه شده قابلیت تبدیل به دانش بنیان را داشته و ویژه و نوآورانه بودند.  این جشنواره در بخش‌های نمایشگاهی و دستاوردها و مسابقات فناورانه برگزار شد و بخش‌های مهیجی مانند جزیره شادی و فناوری، منتورینگ و برگزاری سمینارهای آموزشی و موزه علم و فناوری نیز برای مخاطبان و بازدیدکنندگان طراحی شده بود.

به گزارش واحد رسانه موسسه علوی در اولین رویداد نوآوری و فناوری دانش آموزی (رینوفست ) در حوزه های هوش مصنوعی – رباتیک و هوا و فضا، ۴نفر از دانش آموزان علوی کودک پسردر رشته های نجات تخم مرغ و اسکرچ شرکت کردند.

دانش آموز ماهان سعادتی و علیسان پورمحمود به صورت تیم های دونفره در لیگ هوا و فضا گرایش نجات تخم مرغ و دانش آموز رسا سلیمی و پارسا اکبری در لیگ برنامه نویسی و هوش مصنوعی با گرایش ساخت بازی‌های رایانه ای در محیط اسکرچ به صورت انفرادی شرکت کردند.

همچنین آرمین میرزا علیلو با شرکت در این جشنواره برنده مقام اول مسابقات هدایت پهباد (ربات های عمود پرواز با حداکثر وزن دو کیلو گرم) در مقطع متوسطه دوم شد و لوح سپاس اولین جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی رینوفست را دریافت کرد . این پهباد توسط نرم افزار موبایل قابل کنترل بوده  و با استفاده از مسیر یابی از قبل تعیین شده می تواند به هدف مورد نظر اصابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *