دانش آموزان علوی در جشنواره شناسایی استعدادهای دوچرخه سواری استان به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، فرشته چلانی، مسئول کمیته امور بانوان هیئت دوچرخه سواری استان در خصوص این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با هدف کشف، جذب و شناسایی استعدادهای برتر رشته دوچرخه سواری در استان برگزار می شود و در این جشنواره قصد داریم دانش آموزان مستعد را شناسایی کنیم.

وی تاکید کرد: این جشنواره در دو مرحله برای دختران و پسران در رده سنی ۸۸ تا ۹۲ برگزار می شود و دانش آموزانی که در این جشنواره انتخاب می شوند، به عنوان افراد مستعد برای مسابقات پیشرو کشوری آماده سازی خواهند شد، همچنین در مسابقات استعدادهای برتر کشور و مسابقات لیگ شرکت خواهند کرد.

وی افزود: از تمام شهرهای استان بخصوص منطقه آزاد ارس و مرند، دانش آموزانی در این رقابت شرکت کرده اند.
دکتر مهدی شکوری، مدیرعامل موسسه علوی نیزبا حضور در این جشنواره در خصوص این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره از سوی هیئت دوچرخه سواری استان و با حضور پرشور دانش آموزان علوی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: سال های قبل نیز این جشنواره برگزار شده بود با این حال استقبال چندانی از آن نشده بود، امسال دانش آموزان بخصوص دانش آموزان پایه های چهارم تا نهم، حضور پر رنگ تری در این جشنواره دارند، هر چند به نظر می رسد دانش آموزان دختر کمتر در این رقابت شرکت کرده اند و امیدواریم در سال های آتی، دختران نیز از این مسابقات بیش از پیش استقبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره فرصتی مناسبی برای گردهمایی خانواده ها و شناسایی استعدادهای درخشان رشته دوچرخه سواری ایجاد کرده، گفت: ورزش دوچرخه سواری به لحاظ محبوبیت و ایجاد نشاط و سلامتی در بین دانش آموزان حائز اهمیت است و امیدواریم استعدادهای برتر مدارس علوی نیز در این رقابت شناسایی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *