هم زمان با آغاز هفته تربیت بدنی در مدارس علوی مسابقات المپیاد درون مدرسه ای آغاز شد

المپیاد درون مدرسه ای علوی به مناسبت هفته ورزش با حضور پر شور دانش آموزان مدارس کودک دختر و کودک پسر و دوره اول پسرانه و دخترانه برگزار شد.

این المپیاد که در راستای سلامتی و تشویق دانش آموزان به ورزش هر ساله در موسسه علوی برگزار می شود ، امسال نیز با حضور پرشور دانش آموزان برگزار و ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت . به گزارش واحد رسانه موسسه علوی قرائت قرآن، اجرای سرود ملی، انجام حرکات نمایشی به صورت گروهی و انفرادی در رشته های مختلف، اجرای گروه های موسیقی و سرود ویژه المپیاد، قرائت سوگند نامه و رژه دانش آموزان شرکت کننده به همراه حمل مشعل مسابقات از برنامه های اصلی مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای علوی بود که طی روز های ۲۴ تا ۲۸ آبان به تفکیک شعبه های مختلف در سالن های ورزشی جام جم و پست تبریز برگزار شد. در این مراسم موسس مدارس علوی برای دانش آموزان سخنرانی کردند. دکتر مهدی شکوری به اهمیت ورزش در بین دانش آموزان و به ویژه دختران اشاره کرده و پرداخت به آن را برای آینده دختران ضروری و باعث بالندگی در زندگی شخصی و اجتماعی آن ها دانست.

سولماز مهدی زاده کارشناس ارشد آموزشی موسسه و مسئول برگزاری این مسابقات نیز در خصوص برگزاری این المپیاد ورزشی به خبرنگار واحد رسانه گفتند : در راستای یکی از اهداف آموزش و پرورش که تربیت نسلی شاد و با نشاط است موسسه علوی امسال نیز اقدام به برگزاری المپیاد درون مدرسه ای کرده است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم علاوه بر ارتقا آموزشی دانش آموزان باید زمینه رشد و شکوفایی بیشتر آن ها را در زمینه های مختلف مهارتی را هم فراهم کنیم. مهدی زاده گفت: اهمیت دادن به ورزش و نشاط دانش آموزان علاوه بر اینکه لحظات شاد و با نشاط برای آن ها فراهم می کند، باعث می شود مهارت های فراوانی نیز در حوزه های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی هم کسب کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری مدیران، معاونین، معلم ها، اولیا و دانش آموزان گفت: ما برنامه ریزی این مسابقات را از هفته اول مهر شروع کردیم و همکاران تربیت بدنی ما در کنار معاون های پرورشی مدارس با مقدمات برگزاری با شکوه آن را فراهم کردند و مقرر است در طول سال این مسابقات ادامه داشته باشد.

از حاشیه های جذاب مراسم افتتاحیه تشویق دانش آموز ورزشکار توسط هم کلاسی های خودشان بود که باعث ایجاد جوی هیجان انگیز در سالن شده بود . همچنین موسسه علوی در این مراسم از دانش آموزان ورزشکاری که در رشته های مختلف رتبه های استانی و کشوری به دست آورده بودند تقدیر و قدردانی کرد. خاطر نشان می شود دانش آموزان در رشته های  ژیمناستیک ، طناب زنی ، طناب کشی، دوی داخل سالن و فوتبال در این المپیاد به رقابت خواهند پرداخت و از نفرات برتر این مسابقات در مراسم اختتامیه که در اریبهشت ماه برگزار خواده شد،  تقدیر به عمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *