دانش آموزان هنرمند دوره اول و دوره دوم دبیرستان دخترانه دانش پژوه علوی در جشنواره فرهنگی-هنری “فردا”، مقام های اول، دوم و سوم ناحیه یک تبریز را در رشته های طراحی با مداد رنگی،سفال و طراحی با مداد کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، طبق بررسی روانشناسان، هنر در زمینه تعلیم، تربیت و کشف استعدادهای خلاقانه دانش آموزان نقش حیاتی دارد و قادر است یک انسان کوچک را به سوی جهان نوآوری ها و خلاقیت ها رهنمون کند و او را با گنج های گرانبهای فرهنگ و هنر آشنا سازد و اگر کودک تفکری خلاقانه داشته باشد، در آینده کاری نیز به طور طبیعی ملکه ذهنشان می‌شود.

از مهم ترین تاثیرات هنر بر دانش آموزان، افزایش اعتماد به نفس آنهاست و تا زمانی که تسلط به یک رشته آموزشی بتواند در آنها اعتماد به نفس ایجاد کند؛ می تواند دلیل کافی برای آموزش هنر و شرکت در دوره‌های هنری باشد.

دانش آموزان با یادگیری هنر همان‌طور که هرروز بهتر می‌شوند و پیشرفتشان را می‌بینند، اعتماد به نفسشان پا به پای رشدشان تقویت می‌شود.

مدارس علوی، همواره در جهت تقویت استعداد، خلاقیت و نوآوری دانش آموزان گام های موثری برداشته است و در هر رشته هنری، استعداد سنجی می کند و با شناسی دانش آموزان مستعد، آنها را با آموزش های پیشرفته و تخصصی به سوی آینده ای درخشان سوق می دهد.

در دبیرستان های دوره اول و دوم دخترانه دانش پژوه علوی، در راستای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت استعدادهای درخشان، دانش آموزان در رشته های هنری از جمله نقاشی استعدادسنجی شدند و کلاس های هنری ویژه برای آنها برگزار شد.

با انتشار فراخوان جشنواره فرهنگی-هنری “فردا”، از دانش آموزان دوره اول و دوم دبیرستان دخترانه دانش پژوه علوی خواسته شد تا در این رقابت هنری شرکت کنند.

بعد از رقابت دانش آموزان تمام مدارس ناحیه تبریز در این جشنواره، نازلی امامی، دانش آموز پایه هفتم دوره اول دبیرستان دخترانه دانش پژوه علوی توانست در این جشنواره در رشته مداد رنگی، مقام نخست را با موفقیت کسب کند و افتخاری دیگر به سایر افتخارات و درخشش های علوی اضافه کند.

همچنین کوثر جباری، دانش آموز پایه یازدهم دوره دوم دبیرستان دخترانه دانش پژوه علوی، مقام نخست این جشنواره را در رشته سفال کسب کرد و همچنین ویانا ربیعی، دانش آموز پایه یازدهم دوره دوم دبیرستان دخترانه دانش پژوه علوی، مقام سوم جشنواره را در رشته طراحی با مداد کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *