کلاس های آمادگی برای آزمون بورسیه جهت ورود به مدارس علوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، طاها نوشهری، مسئول آموزشگاه های کنکور علوی در خصوص این کلاس ها اظهار کرد: این کلاس ها به منظور آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات نهایی و آزمون بورسیه علوی به صورت رایگان برگزار می شود و هر دانش آموزی این فرصت را دارد که با شرکت در این کلاس ها، دروس تخصصی را با دبیران حرفه ای و مجرب به خوبی یاد بگیرد و در آزمون بورسیه شرکت کند.

وی در خصوص اهداف اصلی برگزاری این کلاس ها خاطرنشان کرد: هدف از این کلاس ها، افزایش توانایی دانش آموزان در پاسخ دهی به سوالات نهایی و ارتقاء معدل است و برای متقاضیانی که می خواهند به دبیرستان های دوره دوم دانش پژوه علوی طی آزمون بورسیه و با اخذ تخفیف وِیژه ورود پیدا کنند، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کلاس ها برای پایه های نهم برگزار می شود، تاکید کرد: این کلاس ها همچنین به منظور رفع ایراد، جواب دهی به پرسش های درسی دانش آموزان نیز برگزار می شود تا دانش آموزان، بتوانند با کسب نمره بهتر، به نتایج عالی در امتحانات نهایی خرداد ماه سال جاری دست یابند چرا که کسب نمره بهتر برای پایه های نهم از لحاظ انتخاب رشته در سال تحصیلی بعدی، بسیار حائز اهمیت است.


مدیر آموزشگاه کنکور علوی افزود: کتاب نمونه سوال امتحانی تمامی دروس، هدیه ای از سوی موسسه علوی است که در این کلاس ها در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و این کتاب می تواند برای جمع بندی شب امتحان نیز مثمر ثمر واقع شود.

وی اظهار کرد: بعد از پایان دوره، ۲۲ اردیبهشت ماه آزمون بورسیه برای این دانش آموزان برگزار می شود و طبق نتایج حاصل شده، دانش آموزانی که ترازهای بالایی را در این آزمون کسب کنند، برای سال تحصیلی آینده، بورسیه علوی شده و از خدمات این موسسه بهره مند می شوند، علاوه بر بورسیه، برای دانش آموزان مشاوره تحصیلی رایگان انتخاب رشته صورت می گیرد.

نوشهری گفت: به توجه به استقبال گرم دانش آموزان از این کلاس ها در نوبت قبل از عید، مقرر شد بعد از عید نیز این کلاس ها برگزار شود.

ثبت نام آزمون ورودی

آزمون های بورسیه در دو نوبت اسفند ماه سال جاری مختص دانش آموزان علوی و اردیبهشت ماه سال آتی برای همه دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس علوی وابسته به موسسه سیمناد برگزار می شود و هدف از این برگزاری این آزمون ها، جذب دانش آموزان با استعداد، نخبه و حمایت از دانش آموزان مستعد است.

 

گفتنی است بعد از برگزاری آزمون های بورسیه، برای هر دانش آموز، بر اساس تراز علمی کسب شده، از سوی موسسه علوی تخفیف قابل توجهی تخصیص می یابد و بورسیه موسسه سیمناد ویژه دانش آموزان ورودی پایه های هفتم تا دوازدهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *