ثبت نام آزمون ورودی

خب با توجه به اینکه ثبت نام توی علوی به همین راحتی نیست بنابراین لازم هست که مراحلی که ما به عنوان ایستگاه در نظر گرفتیم طی بشه تا ثبت نام نهایی انجام بشه .

اگر قصد ورود به پایه‌ای غیر از هفتم یا دهم را دارید لطفا به پیش ثبت نام  مراجعه کنید.

ایستگاه اول: کلاس‌های آمادگی
مرحله اول
ایستگاه دوم: جزوه و فلش کارت
مرحله دوم
ایستگاه سوم: شرکت در آزمون
مرحله سوم
ایستگاه چهارم : دعوت به مصاحبه
مرحله چهارم
ایستگاه پنجم: صحبت با مشاور
مرحله پنجم
ایستگاه ششم: آشنایی با مدیر مدرسه
مرحله ششم

ایستگاه اول: کلاس‌های آمادگی

ما برای بچه‌هایی که می‌خواهند در آزمون ورودی مدارس علوی شرکت کنند کلاس‌های آمادگی آزمون رایگان داریم. چون با این کار بهتر می‌فهمیم چه کسی واقعا اراده کرده تا در مجموعه مدارس علوی درس بخواند. ما تا پایان امتحانات خرداد هم همراه شمات خواهیم بود. از مشاوره های تحصیلی و برنامه ریزی درسی ما می تونید استفاده کنید.

ایستگاه دوم: جزوه و فلش کارت

این کلاس‌ها به اندازه‌ی خود آزمون ورودی مدارس علوی برای ما جدی است. برای کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی، هم جزوه آماده کرده‌ایم، هم فلش کارت.  معلم‌های باتجربه هم حواسشان حسابی به کلاس و آزمون است. این مرحله را می‌توانیم آغاز آشنایی شما با مدارس علوی بدانیم.

ایستگاه سوم: شرکت در آزمون

نوبتی هم که باشد نوبت امتحان است. سال‌ها تجربه به ما نشان داده برای بچه‌های درس‌خوان و پرتلاش، آزمون با آزمون فرقی نمی‌کند. آزمون ورودی مدارس علوی کلید ورودی برای بچه‌های با اراده است. به همین خاطر است که در هر آزمونی همیشه بهترین نتیجه‌ها را بروبچه‌های علوی می‌گیرند.

ایستگاه چهارم : دعوت به مصاحبه

قبولی‌ها می‌روند برای اولین مصاحبه؛ مصاحبه‌ای با حضور مدیر مدرسه و کارشناس پایه‌ای که قصد ورود به آن را دارید. در این مرحله، مصاحبه‌کننده‌ها درباره‌ی موضوعات علمی و غیرعلمی با شما صحبت می کنند!

ایستگاه پنجم: صحبت با مشاور

مشاور ثبت نام برای شما از قوانین و روند آموزشی موسسه‌ی فرهنگی آموزشی علوی خواهد گفت و از روال اصلی آموزش در علوی از جمله: کلاس‌ها، آزمون‌ها، اردوها…

ایستگاه پایانی(آشنایی با مدیر مدرسه)

بالاخره رسیدیم به ایستگاه آخر. پس چه خوب که هم شما با مدیر مدرسه‌ی آینده‌تان آشنا شوید و هم مدیر با شما. اینجا بیشتر گفت‌وگو داریم تا مصاحبه؛ البته که مدیر مدرسه با سوالات خود برخی از عامل‌های رفتاری و اخلاقی شما را خواهد سنجید.

حالا وقتشه که به شما هم  بگیم ” به مجموعه مدارس علوی، مدارس هزاره سوم ” خوش آمدین و براتون آرزوی موفقیت روز افزون رو داشته باشیم.