پیش ثبت نام مدرسه

سلام! ما از اینکه مدارس علوی را برای تحصیل و به ویژه برای زندگی انتخاب کردین به خودمون افتخار می کنیم. اما باید بهتون اطلاع بدیم که برای انجام فرآیند ثبت نام باید چند تا مرحله رو که ما اسمش رو گذاشتیم ایستگاه رو یکی یکی رد کنید تا به مرحله آخر که همون ثبت نام هست برسین.

اگر قصد ورود به پایه‌ی هفتم یا دهم را دارید، محل حرکت شما اینجا نیست؛ لطفاً به صفحه‌ی آزمون ورودی بروید.

ایستگاه اول: تکمیل فرم
مرحله اول
ایستگاه دوم: سلامت
مرحله دوم
ایستگاه سوم: تست هوش
مرحله سوم
ایستگاه چهارم : تعیین سطح زبان
مرحله چهارم
ایستگاه پنجم: صحبت با مشاور
مرحله پنجم
ایستگاه ششم: آشنایی با مدیر مدرسه
مرحله ششم

تکمیل فرم

شرط حرکت از ایستگاه اول اینه که فرم ثبت نام رو پر کنید و با این کار کمربند ها رو محکم ببندید تا دونه به دونه ایستگاه ها رو با موفقیت رد کنی

ایستگاه سلامت

 تو این ایستگاه قد و وزن و سایر مشخصات شما اندازه گیری میشه. هدف ما از این تست اطمینان از سلامتی شما دانش آموزان عزیزمون هست.

تست هوش

ما با این تست سعی می کنیم میزان آمادگی شما رو ارزیابی کنیم. این باعث میشه ما شناخت بیشتری نسبت به شما داشته باشیم که در روند آموزشی شما در طول سال های حضورتون تو مدارس ما تاثیر گذار خواهد بود.

تعیین سطح زبان

همگام با روش های جدید آموزش در دنیا، برای آموزشگاه علوی آموزش زبان دوم مهمه، همه دانش آموزان علوی توی تمام مقاطع ( پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم) از همون لحظه اول ورود، زبان انگلیسی رو یاد میگیرن. برای همین توی این ایستگاه همکاران ما توی دپارتمان زبان منتظرن که به محض ورود دانش آمورزان جدید سطح زبان انگلیسی اون ها رو هم بسنجن.

ایستگاه مشاوره

با وجودی که فقط یک ایستگاه تا پایان مانده ولی اینجا یکی از مراحل اصلی است. مشاور ثبت نام برای شما از قوانین و روند آموزشی خواهد گفت و از خصوصیات اصلی مدارس علوی از جمله کلاس‌ها، آزمون‌ها، اردوها… برای شما خواهد گفت.

آشنایی با مدیر مدرسه

بالاخره رسیدیم به ایستگاه آخر. پس چه خوب که هم شما با مدیر مدرسه‌ی آینده‌تان آشنا شوید و هم مدیر با شما. اینجا بیشتر گفت‌وگو داریم تا مصاحبه؛ البته که مدیر مدرسه با سوالات خود برخی از عامل‌های رفتاری و اخلاقی شما را خواهد سنجید.

حالا وقتشه که بگیم ” به مدارس علوی، مدارس هزاره سوم ” خوش آمدین و براتون آرزوی موفقیت روز افزون رو داشته باشیم.