با فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس، جشن ویژه  شکوفه ها برای استقبال از دانش آموزان کلاس اولی موسسه علوی با حضور دکتر مهدی شکوری، موسس گروه آموزشی سیمناد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، نخستین روزهای پاییز، بوی مدرسه می دهد، بوی کتاب و مدادهایی که تراش نخورده اند، هر سال کلاس اولی‌ها یک روز قبل از آغاز رسمی سال تحصیلی، یعنی ۳۱ شهریور ماه با برگزاری جشن شکوفه‌ها به استقبال مدرسه می‌روند.

برای بیشتر افراد روز اول مدرسه یکی از به یاد ماندنی ترین روزهاست، با این حال برخی از دانش آموزان با استرس نخستین روز مدرسه مواجه هستند، برگزاری جشن و خلق اوقات شیرین برای کودکان گامی موثر برای کاهش این استرس و بی قراری دانش آموزان است.

موسسه علوی در راستای خلق لحظات شاد، به یاد ماندنی و کاهش استرس کلاس اولی ها، جشنی ویژه با عنوان جشن شکوفه ها در اواخر شهریور ماه سال جاری اجرایی کرد.

گفتنی است جشن ویژه شکوفه ها برای دانش آموزان دختر و پسر با اجرای برنامه هایی چون  سرود و اکران نمایشی شاد در سالن جشن نیکی لند موسسه علوی برگزار شد.

همچنین در این مراسم مسئولین موسسه از دانش آموزان استقبال کردند و شکوفه های علوی با عبور از دروازه قرآن در کلاس های درس حضور یافتند و فعالیت آموزشی آنان با حضور آموزگاران رسما آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *