آیین گرامیداشت روز جهانی کودک در قالب جشنی ویژه برای نونهالان موسسه علوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، کودکان، سرمایه های آینده جامعه هستند و برای رشد و بالندگی خود حقوقی دارند که باید خانواده و جامعه این حقوق را به خوبی بشناسند. روز جهانی کودک فرصتی برای یادآوری جایگاه حقوق کودکان و نوجوانان و ورود به جهان آنها است. بر اساس مصوبه ی جهانی سازمان ملل، کشورهای مختلف یک روز را به نام کودک انتخاب کرده و همه ساله آن روز را با هدف توجه دادن جامعه به مسایل کودک جشن می گیرند.

روز جهانی کودک ۲۰ نوامبر است اما هر کشوری یک روز خاص را به عنوان روز کودک نامگذاری کرده و جشن می‌گیرد. این روز در ایران هر ساله ۸ نوامبر و ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود. هدف این روز تلاش برای رسیدن به حقوق کودکان و جلوگیری از خشونت در برابر کودکان است.

به مناسبت روز جهانی کودک، ۱۶مهر ماه سال جاری، جشن ویژه ای برای نونهالان علوی با حضور  اسفندیار صادقی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در سالن جشن نیکی لند از سوی موسسه علوی برگزار شد.

به همین مناسبت جشنی در سالن جشن نیکی لند موسسه برگزار شد و همچنین برای شور و شوق بیشتر دانش آموزان از گروه نمایشی دعوت به عمل آوردند تا لحظات خوشی را برای نونهالان به یادگار ثبت شود.

این آیین با حضور دانش آموزان پیش دبستانی و پایه اول با برنامه های متنوع و شاد، همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *