مراسم سفره افطاری در دبیرستان دخترانه دوره اول و دوره دوم دانش پژوه علوی با مشارکت دانش آموزان و دبیران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، رمضان، ماه خداست، ماه پیوند دل ها با خداست، رمضان سفره نور و عبادت برای بندگان خداست، ماهی که تبلور خدایی بودنش در اعمال خیری است که در جامعه ملموس است.
یکی از پرفیض‌ترین اعمال سفارش شده در این ماه، افطاری دادن به افراد روزه دار است و دانش آموزان علوی برای شرکت در این فریضه الهی، آستین بالا زده و سفره ای پر فضیلت و معنوی را پهن کردند.

دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول دانش پژوه علوی میزبان ضیافت افطار با عطر خوش ربنا و مناجات‌ با معبود بودند. در این میهمانی که با حضور دانش آموزان و پرسنل برگزار گردید، بچه‌ها یکی یکی با حضورشان، دلشان را به مهر الهی پیوند می‌دادند و فعالانه برای تدارک سفره افطار دست به کار می‌شدند.
ساناز سیف اله پور، مدیر دبیرستان دخترانه دوره اول دانش پژوه علوی در خصوص این مراسم اظهار کرد: مراسم افطاری، با همت و مشارکت فعال دانش آموزان پایه های هشتم، نهم و پرسنل مدرسه برگزار شد و این مراسم جهت تقویت روحیه همدلی و پرورش فعالیت های اجتماعی در دانش آموزان اجرایی شد.


وی افزود: مدارس علوی برای ایجاد روحیه دوستی و همدلی در دانش آموزان و همچنین ترویج فرهنگ رمضان چنین برنامه های مذهبی، فرهنگی و تفریحی را برگزار می کند و امیدواریم با برگزاری چنین دورهمی هایی، روحیه نشاط و دوستی در بین دانش آموزان تقویت شود.

لازم به ذکر است ضیافت افطاری در دبیرستان دخترانه دوره دوم دانش پژوه علوی نیز با حضور پر شور دبیران، معلمان و دانش آموزان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *