جلسات هماهنگی بین مدیران مدارس دوره های اول و دوم متوسطه علوی جهت برگزاری آزمون های بورسیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، جلسه ای با حضور معاونت آموزشی موسسه و مدیران مدارس دوره های اول و دوم متوسطه علوی جهت هماهنگی آزمون های بورسیه اسفند ماه سال جاری و اردیبهشت سال آتی برگزار شد.

آزمون های بورسیه در دو نوبت اسفند ماه سال جاری مختص دانش آموزان علوی و اردیبهشت ماه سال آتی برای همه دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس علوی وابسته به موسسه سیمناد برگزار می شود و هدف از این برگزاری این آزمون ها، جذب دانش آموزان با استعداد، نخبه و حمایت از دانش آموزان مستعد است.

لازم به ذکر است که مدارس علوی قبل از برگزاری آزمون ها، کلاس های آمادگی در قالب دروس اصلی با ارائه نمونه سوالات برای دانش آموزان برگزار می کند.

 

در این جلسات مقرر شد مدیران دوره اول هماهنگی های لارم را با مدبران دوره دوم انجام دهند تا  مقدمات برگزاری آزمون به  نحو احسن فراهم شود و همچنین مقرر گردید ارائه برنامه کلاس های ویژه بورسیه و تبیین شرایط اعمال بورسیه توسط مسئولین پایه با حضور اولیا و دانش آموزان اجرایی شود.

گفتنی است بعد از برگزاری آزمون های بورسیه، برای هر دانش آموز، بر اساس تراز علمی کسب شده، از سوی موسسه علوی تخفیف قابل توجهی تخصیص  می یابد و بورسیه موسسه سیمناد ویژه دانش آموزان ورودی پایه های هفتم تا دوازدهم است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *