کارگاه های توانمندسازی معلمان ویژه دبستان های علوی با موضوع تدریس عملی در سالن نیکی لند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، در ادامه جلسات توانمندسازی معلمان و کادر آموزشی مدارس علوی، کارگاه توانمندسازی با موضوع تدریس عملی و آشنایی با باید ها و نبایدهای تدریس در سالن نیکی لند این موسسه برگزار شد.

در این جلسه که با ارائه نمونه تدریس توسط معلمان پایه های چهارم هر دو شعبه دخترانه و پسرانه علوی کودک برگزار شد، معلمان با تدریس دروس ریاضی و فارسی، روش های نوین تدریس این دو درس را باهم مرور کردند.

گفتنی است در ادامه این جلسه، شهناز سرودی، مدرس دوره های ضمن خدمت و کارشناس آموزش موسسه، به ارائه و تکمیل توضیحاتی در این خصوص پرداخت و همچنین با مشارکت سایر معلمان به نقد، بررسی و هم فکری در مورد نقاط قوت و نیاز به بهبود این تدریس های معلمان نیز پرداخته و ارائه راهکار کرد.

ساناز نوجوان، معاون آموزشی دبستان دخترانه علوی کودک نیز برگزاری چنین کارگاه هایی را مثمر ثمر دانسته و تاثیر آن را برای همکاران در سال های گذشته ملموس دانست و خواستار تداوم برگزاری این کارگاه ها شد.

سولماز مهدی زاده، کارشناس ارشد موسسه نیز در خصوص این کارگاه های آموزشی اظهار کرد: معاونت کل آموزشی موسسه بر اساس برنامه ریزی های سالانه هر ماه در حال برگزاری کارگاه های توانمندسازی است و کارگاه های آموزشی ویژه در چند ماه اخیر، محلی برای ارتقاء مهارت ها و افزایش کارایی معلمان گردیده و موقعیتی برای بهبود جو سازمانی و افزایش روحیه مشارکتی کارکنان و ایجاد تعاملی سازنده بین آنها شده است.

وی افزود: شورای معلمان و کارگاه های آموزشی موسسه ، بستری مناسب برای بررسی مسائل آموزشی، درسی ، رفتاری و اخلاقی فراگیران تحت پوشش مدارس علوی گردیده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *