مراسم جشن سن تکلیف برای دانش آموزان دختر و پسر مدارس علوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، دانش آموزان پایه سوم دبستان دخترانه علوی کودک و دانش آموزان پایه هشتم دوره اول دبیرستان پسرانه علوی طی مراسمی رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

ابراهیمی، مدیر دوره اول دبیرستان پسرانه دانش پژوه علوی در خصوص جشن تکلیف با بیان اینکه برگزاری جشن سن تکلیف خاطره ای شیرین است که در خاطرات دانش آموزان ثبت می‌ شود، اظهار کرد: مراسم جشن سن تکلیف برای دانش آموزان پایه های سوم دبستان دخترانه علوی کودک و دانش آموزان پایه های هشتم و نهم متوسطه دبیرستان پسرانه علوی با هدف آموزشی و پرورشی به ترتیب در روزهای یکم و دوم اسفندماه سال جاری در سالن نیکی لند تبریز برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه  برگزاری این برنامه‌ها گامی موثر در راستای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است، افزود: مراسم جشن تکلیف با حضور حداکثری دانش آموزان، موسس محترم مجموعه بزرگ علوی و حجت الاسلام قدوسی برگزار شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این برنامه، ضمن پذیرایی از دانش آموزان، مسابقه قرآنی برای آنها برگزار شد، همچنین پک جشن تکلیف که از سوی موسسه تهیه شده بود، به عنوان هدیه جشن تکلیف به دانش آموزان اهداء شد.

وی افزود: این پک شامل جانماز، مهر، عطر، آموزش تصویری نماز، کتاب ارتباط با خدا و شناسنامه سن تکلیف بود.در شناسنامه سن تکلیف که برای دانش آموزان پسر تهیه شده بود، احکام و واجبات دینی اطلاع رسانی شده است .

وی اظهار کرد: در این مراسم، دکلمه ای اجرا شد و دانش آموزان سوگندنامه ای نیز یاد کردند و سپس نمایش آموزش نماز و فلسفه نماز به زبان فارسی و انگلیسی توسط دانش آموزان اجرا شد.

مدیر دوره اول دبیرستان پسرانه دانش پژوه علوی گفت: همچنین در این مراسم، تم جشن تکلیف برای عکاسی و ثبت خاطرات خوش دانش آموزان طراحی شده بود که دانش آموزان توانستند عکس های یادگاری ثبت کنند.

فروغ مردانی اخگر، مدیر دبستان دخترانه علوی کودک نیز اظهار کرد: مراسم باشکوهی برای جشن سن تکلیف دانش آموزان پایه سوم دبستان دخترانه علوی کودک برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم، دانش آموزان سرودها و نمایش هایی به زبان های فارسی(در مورد سوره نمل) و انگلیسی اجرا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشن، پک ویژه ای که شامل قرآن، چادر، سجاده، مهر و تسبیح بود و از قبل برای دانش آموزان تهیه شده بود، به آنها تحویل داده شد، همچنین به رسم یادبود، عروسکی به هر دانش آموز اهداء شد.

مدیر دبستان دخترانه علوی کودک گفت: همچنین از سوی مدرسه، برای ثبت خاطرات دانش آموزان، تم مخصوص جشن سن تکلیف تهیه شده بود که با این تم از دانش آموزان عکس های یادگاری جشن سن تکلیف گرفته شد و مقرر شده این عکس ها به دانش آموزان تحویل داده شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *