بازاچه کارآفرینی برای فروش محصولات هنری و دست سازه های دانش آموزان به نفع نیازمندان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، ساناز سیف اله پور، مدیر دبیرستان دوره اول دخترانه علوی در خصوص اهداف این بازارچه اظهار کرد: این بازاچه با هدف شکوفایی استعداد دانش آموزان در زمینه کارآفرینی و به نمایش گذاشتن هنر و دست سازه های آنها و همچنین اجرای پروژه های مرتبط با درس سواد مالی برای دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم دبیرستان دوره اول دخترانه علوی  با همکاری گسترده دبیران هنر و کار و فناوری دایر شد.

وی افزود: در این بازارچه، محصولات دانش آموزان از قبیل دست سازه های هنری، تابلوهای نقاشی، بدلیجات، سفال، سرامیک، شمع و عروسک به نمایش گذاشته شده بود و در بین دانش آموزان به فروش رسید.

وی تاکید کرد: مقرر شد سود حاصل از فروش این محصولات از سوی دانش آموزان خیرخواه و نیکوکار برای حمایت از قشر نیازمند به یک خیریه اهداء شود.

مدیر دبیرستان دوره اول دخترانه علوی خبر داد: طبق استقبال گرم اولیا و دانش آموزان، این بازارچه بعد از ایام عید نیز دایر خواهد شد.

وی برگزاری چنین برنامه هایی را بسیار مفید و سودمند برای دانش آموزان دانست و گفت: چنین برنامه های مفرحی روحیه همکاری، تعاون، همدلی را در بین دانش آموزان تقویت می کند و منجر به تقویت استعداد کارآفرینی و اشتغال زایی دانش آموزان می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *