موسسه آموزشی سیمناد تنها نماینده مدارس علوی تهران، آزمون بزرگ بورسیه خود را برای سال تحصیلی آینده برگزار کرد.

موسسه آموزشی سیمناد تنها نماینده مدارس علوی تهران، در راستای اجرای عدالت آموزشی و فراهم کردن فرصت یکسان برای همه دانش آموزان پایه های ششم تا یازدهم تبریز جهت استفاده از خدمات آموزشی این موسسه، آزمون بورسیه خود را برای دهمین سال متوالی برگزار کرد.

صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه، دانشکده فنی دانشگاه آزاد میزبان ۱۵۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر از پایه های ششم تا یازدهم مدارس تبریز بود که برای ورود به مدارس علوی ثبت نام و کارت ورود به جلسه دریافت کرده بودند.

سولماز مهدی زاده کارشناس ارشد آموزشی موسسه سیمناد با اعلام این خبر گفت: آزمون بورسیه علوی فرصتی هست تا دانش آموزان مستعد بتوانند امکان استفاده از خدمات و تسهیلات آموزشی موسسه را دریافت کنند. وی گفت: در این آزمون داوطلبان در صورت کسب ترازهای لازم می توانند تا ۹۵ درصد از تخفیف شهریه مدارس و آموزشگاه ها نیز برخوردار شوند .

مهدی زاده ادامه داد: موسسه آموزشی سیمناد با تکیه بر تجربه ای درخشان در امر آموزش در ایران و با  استفاده از دبیران مجرب، آزمون های سراسری همزمان با تمامی مدارس علوی در سطح کشور، خدمات مشاوره ای و روانشناسی، سیستم یکپارچه پشتیبانی آموزشی، استفاده از کتاب های کمک درسی ویژه مدارس علوی منطبق با آخرین تغییرات کنکور، برگزاری کلاس های مهارتی ویژه دوره های اول متوسطه مانند مهارت های زندگی، سواد مالی و زبان انگلیسی و … به ارائه خدمات می پردازد.

وی در پایان عنوان کرد موسسه سیمناد سعی می کند با فراهم کردن امکان شرکت همه دانش آموزان در این آزمون، فرصتی برای دانش آموزان مستعد بیافریند تا در تحقق آرزوهای آن ها برای ساختن آینده ای روشن تر و بهتر گامی هر چند کوچک بردارد.

در این روز والدین و خانواده ها فرزندان خود را تا پشت درهای حوزه امتحانی بدرقه و حتی عده ای از آن ها تا پایان آزمون در انتظار فرزند خود مانده بودند. یکی از اولیای حاضر از فراهم کردن امکان شرکت فرزند خود در این آزمون از موسسه سیمناد تشکر کرد و برگزاری آزمون در محیط دانشگاه را باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان دانست و گفت: با توجه به نهایی شدن امتحانات، حضور دانش آموزان در چنین آزمونی باعث کم شدن استرس آن ها شده و برای آزمون های پیش رو آماده تر می شوند. وی در پایان گفت: امیدوارام که دخترم با کسب تراز علمی لازم، بتواند جز برگزیدگان آزمون بورسیه باشد تا سال آینده در مدارس علوی ادامه تحصیل بدهد.

یکی دیگر از مادران حاضر در حیاط دانشگاه نیز با بیان این موضوع که دختر من از پایه پیش دبستانی در مدارس علوی تحصیل می کند و الان در پایه دهم تجربی هست، این را نشانه رضایت از عملکرد آموزشی این موسسه دانست و گفت: برگزاری آزمون بورسیه در کنار دادن امکان استفاده از خدمات آموزشی به سایر دانش آموزان، فرصت مغتنمی هست تا دانش آموزان خود موسسه نیز در کنار آن ها محک بخورند و سطح آموزشی آن ها سنجیده شود.

صدرا یکی از دانش آموزان حاضر در آزمون هم که با دوستان خود در مورد سوالات به بحث نشسته بود، سطح آزمون را خیلی خوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد تا بتواند با کسب نتیجه خوب سه سال دبیرستان دوره دوم خود را که نقش به سزایی در آینده خود دارد در مدرسه علوی به تحصیل ادامه دهد.

در پایان گفتنی است که مدارس علوی برای آماده سازی دانش آموزان برای این آزمون شش جلسه کلاس آماده سازی رایگان با مدرسان مجرب برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *