جشن الفبای پایه های اول علوی کودک برگزار شد.

به گزارش واحد رسانه موسسه علوی تبریز جشن الفبای پایه های اول علوی کودک در روزهای بیست و بیست و یک خرداد در سالن نیکی لند موسسه علوی برگزار شد.

این مراسم با حضور کلیه دانش آموزان پایه اول و والدین محترم آن ها به همراه کادر معلمین و عوامل مدارس علوی کودک با اجرای برنامه های متنوع و مفرح برگزار شده است.

در ابتدای این مراسم گروه نمایشی نازبالالار به اجرای نمایش کمدی و آهنگ های شاد و آموزشی پرداختند که با استقبال و همراهی دانش آموزان همراه بود.

در ادامه این مراسم برخی از دانش آموزان برای دوستان و همکلاسی های خود برنامه هایی مثل زدن ساز یا خواندن دکلمه فارسی و انگلیسی اجرا کردند که با تشویق دوستان و همکلاسی های خودشان همراه شد .

تمامی دانش آموزان پایه اول علوی کودک با هدایت و رهبری معلمان و مربیان پایه اول یک سرود دسته جمعی را به اتفاق هم اجرا کردند همچنین گرود سرود هر کلاس به صورت جداگانه به اجرای سرودهای خود پرداختند .

مراسم پایان تحصیلی دانش آموزان با اهدای جوایز و یادبودهایی از طرف موسسه علوی و گرفتن عکس های دسته جمعی و کلاسی که توسط واحد رسانه موسسه علوی ترتیب اثر داده شد انجام گرفت . در حاشیه این مراسم والدین و معلمین پایه های اول با دانش آموزان عکس یادگاری گرفتند تا جشن الفبا با خاطره ای خوش و ماندگار برای دانش آموزان به اتمام برسد .

مراسم جشن الفبا جشنی است که بعد از آموختن حروف الفبای فارسی برای کودکان در پایان سال تحصیلی گرفته می شود . کودکان بعد از فرا گرفتن حروف الفبا و نوشتن اولین کلمات روی کاغذ به یک خودباوری و اعتماد به نفسی می رسند که شایسته است این احساس در کودکان با تشویق و دادن انگیزه بیشتر تقویت شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *