ترم تابستان دبستان های علوی کودک تبریز از سی و سی و یک تیر ماه آغاز شده و تا اوایل شهریور ماه ادامه خواهد داشت . کلاس های ترم تابستان سه روز در هفته می باشد همچنین سه روز اردویی مازاد نیز از برنامه های تابستان امسال می باشد که با برنامه ریزی در حال برگزاری است .

ترم تابستان دبستان های علوی کودک شامل همه پایه ها از پیش دبستانی تا پایه ششم می باشد .

به گزارش واحد رسانه علوی فعالیت های تابستانی موسسه علوی به صورت کارگاهی و اردوهای علمی ، هنری و تفریحی می باشد . کارگاه های ریاضی و بازی، فارسی و دست ورزی، شعبده بازی علمی، زبان، ریتم و گیم، بازی با رنگ ها برای پیش دبستانی ها و پایه های اول و کارگاه های ریاضی و تیمز، نویسندگی و سفرهای علمی ، باشگاه ورزشی و کلاس های زبان برای پایه های دوم تا ششم در حال برگزاری است .

کارگاه های مسی پلی ویژه نونهالان و مادران از برنامه های ویژه در حال برگزاری در تابستان امسال است که با مشارکت و استقبال خوبی از سوی مادران و نونهالان عزیز مواجه شده است  .

عابدی روانشناس و تسهیلگر علوی کودک هدف از برگزاری کارگاه های مسی پلی را تقویت خلاقیت ، اعتماد به نفس و تقویت حس لامسه در کودکان و نونهالان ذکر کردند و مشارکت مادران در این کارگاه ها را باعث بهبود و تقویت رابطه مادر فرزندی دانستند .

موزه ماشین ، خانه بازی ، سینما و موزه نقاشی از جمله اردوهای برگزار شده تا به اینجای تابستان بوده که باعث شور و شوق زیادی بین بچه های علوی کودک شده است .

همچنین کارگاه های نمایش خلاق( ویژه پایه های دوم و سوم) و نجوم( ویژه پایه های چهارم تا ششم) از دیگر کارگاه های در حال برگزاری در دبستان های علوی کودک است که با استقبال و بازخورد خوبی از سوی والدین و دانش آموزان همراه بوده است .

یوسف اکبرزاده بازیگر و مدرس نمایش خلاق علوی کودک با اشاره به برگزاری کارگاه های تابستانی علوی و به خصوص کارگاه نمایش خلاق به واحد رسانه علوی گفت :

برگزاری کارگاه هایی با موضوعات اینچنینی برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید بوده و باعث رشد شخصیتی و معرفتی آن ها می شود . انسان موجودیست اجتمائی و کلاس نمایش خلاق علاوه بر بعد هنری خود باعث اعتماد به نفس و بهبود جایگاه اجتمائی کودکان و نوجوانان می شود که تاثیر بسیار مهمی می تواند بر آینده آن ها داشته باشد .

آقای بهمنی معاون آموزشی موسسه علوی در مورد ترم تابستان و اهداف آن به واحد رسانه گفتند :

از دیگر اهداف ترم تابستان تداوم برنامه های آموزشی حتی در طول تابستان است. دانش آموزان در طول تابستان جمع بندی و موارد پیش نیاز دروس پایه جدید خود را با حضور معلم جدید خود مرور می کنند و سال تحصیلی جدید را با آمادگی بیشتر آغاز می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *