دهم مهرماه، مصادف با روز جهانی سالمند است. این روز فرصتی است برای بزرگداشت تجربه‌ها، خرد و عشق بی‌پایان کسانی که مسیر زندگی را برای ما هموار کرده‌اند. سالمندان، گنجینه‌ای از خاطرات و درس‌هایی هستند که نسل‌ها را به هم پیوند می‌دهند. امروز به یاد داشته باشیم که احترام و توجه به آنان نه تنها وظیفه‌ای انسانی، بلکه قدردانی از سرمایه‌های زندگی‌مان است. با دستان مهربان و قلب‌هایی پر از عشق، در کنار سالمندانمان باشیم و حضور ارزشمندشان را در هر لحظه گرامی بداریم.

مؤسسه علوی تبریز نیز همچون سال‌های گذشته، روز سالمند را در شعب کودک دخترانه و پسرانه خود گرامی داشت. به گزارش واحد رسانه علوی، شعبه دخترانه کودک با دعوت از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های دانش‌آموزان، میزبان قدم‌های پرمهر این عزیزان بود. گروه سرود مدرسه با اجرای یک سرود زیبا در حیاط مدرسه، به استقبال سالمندان گران‌قدر رفت. در پایان، دانش‌آموزان به رسم یادبود، کاردستی‌ها و نقاشی‌هایی که به مناسبت این روز در کلاس‌ها درست کرده بودند را تقدیم دستان پرمهر پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود کردند.

همچنین، شعبه‌های کودک پسرانه علوی با رنگ‌آمیزی کاربرگ سالمند، ساخت کلاژ پنبه‌ای و آشنا کردن کودکان با واژه “سالمند” و نحوه احترام به این عزیزان، این روز را گرامی داشتند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *