آیشن خمسه، دانش آموز پایه نهم دبیرستان دخترانه دانش پژوه علوی مقام سوم ناحیه ای را در مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در زمینه تصویر خوانی ادبیات کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، جشنواره خوارزمی با هدف افزایش سطح علمی دانش آموزان در کشور همه ساله برگزار می شود و یکی ازجشنواره های علمی است که هر ساله در بین دانش آموزان مستعد و واجد شرایط برگزار می شود.

دانش آموزان علوی نیز به عنوان دانش آموزان مستعد و توانمند در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی ، ادبی و … هر سال در این جشنواره شرکت می کنند و هر بار با شرکت در این جشنواره ها، افتخاراتی درخشان کسب می کنند.

اینبار نیز، آیشن خمسه، دانش آموز پایه نهم دبیرستان دخترانه دانش پژوه علوی با شرکت در جشنواره خوارزمی در رشته تصویرخوانی ادبیات، مقام سوم ناحیه ای را با اخذ امتیاز ۹۳ درصد کسب کرده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، این جشنواره به صورت بین المللی نیز برگزار می شود؛ این جشنواره در رشته های مختلفی اجرا می شود و دانش آموزان می توانند بر اساس علایق و حرفه خود، در یکی از رشته های علمی، فرهنگی و ادبی و غیره شرکت کنند.

زمان ثبت نام جشنواره خوارزمی ۱۴۰۲
زمان ثبت نام جشنواره خوارزمی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است که در هر سال زمان ثبت نام این جشنواره متفاوت باشد. طی آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سمپاد، زمان ثبت نام جشنواره خوارزمی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ و سال های آینده پس از ثبت نام مدارس بوده و از ۱ دی ماه آغاز و تا ۳۱ خرداد ماه به طول می انجامد.

 

دانش آموزان می توانند با توجه به زمان ذکر شده برای سال جاری که از ۱ دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ می باشد به سایت kharazmi.sampad.gov.ir مراجعه نموده و با توجه به شرایط و نحوه ثبت نام ۱۴۰۲ پس از بارگذاری مستندات، اقدام به ثبت نام و پرداخت هزینه شرکت در جشنواره نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *