به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، طاها نوشهری، مسئول آموزشگاه های کنکور موسسه علــــــــــوی در خصوص رسالت آموزشگاه اظهار کرد: آموزشگاه های کنکور علوی جهت تربیت دانش آموزان با رتبه برتری کنکور، برنامه های ویژه‌ای برای دانش آموزان باهوش و با استعداد دارد.

وی افزود: برگزاری کنکورهای آزمایشی مبتنی بر طرح مدون و مرتبط باکلاس ها، آزمون های مشابه ساز کنکور دو نوبتی در سال منطبق با آخرین تغییرات آزمون کنکور، برگزاری آزمون هر سه هفته یکبار با تعیین رتبه و جایگاه دانش آموز، برنامه ریزی یکساله منظم و مرتبط با سطوح آمادگی برای کنکور، رصد هفتگی میزان مطالعات دانش آموزان و ارائه برنامه مطالعاتی مختص هر دانش آموز و همچنین برگزاری کلاس های تقویتی برای امتحانات و کلاس های تست زنی برای دانش آموزان پایه های هفتم تا یازدهم از اقدامات اساسی این آموزشگاه است.

وی تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان یک موسسه با چند دهه سابقه درخشان در سطح کشور بویژه تبریز، آماده سازی دانش آموزان برای اخذ رتبه های برتر کنکور با بهره مندی از دبیران مجرب و حرفه ای و مشاورین متخصص و زبده است.

وی افزود:  آموزشگاه کنکورعلـــــــــوی در تبریز از اولین و قوی ترین مراکز آموزشی – تحصیلی کشور بوده و در ۱۵ سال گذشته شاهد قبولی دانش آموزان خود با رتبه های برتر در کنکور بوده است.

نوشهری اعلام کرد: در این مراکز کلاسهای تقویتی و کلاس های آموزش مهارت های حل سریع سوالات تستی از مقطع هفتم تا دوازدهم، کلاسهای شب امتحان و آمادگی برای امتحانات نهایی، کلاسهای تخصصی برای المپیاد های علمی و آزمون نمونه دولتی، تیزهوشان و بطور تخصصی کلاسهای vip برای آزمون سراسری کنکور در هر سه رشته علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی برای تمامی دروس تخصصی برگزار می شود.

وی گفت: نقطه قوت مؤسسه حضور دبیران رتبه ساز و مجرب در دپارتمان های تخصصی هر درس، راهنمایی و هدایت توسط برترین مشاورین تحصیلی و وجود سالن مطالعه مجهز در ساختمان آموزشگاه برای استفاده دانش آموزان، آموزشگاه علوی را به کامل ترین آکادمی کنکور تبریز تبدیل می کند.

مسئول آموزشگاه های کنکور موسسه علـــــــوی خاطرنشان کرد: آموزشگاه های علـــــــوی همه ساله با برگزاری ۳ مرحله آزمون بورسیه، سعی در شناسایی و حمایت از دانش آموزان نخبه تبریز می کند، دانش آموزان نخبه می توانند با شرکت در این آزمون تا ۹۵ درصد از هزینه های آموزشی را تخفیف بگیرند.

آدرس شعب آموزشگاه علـــــــوی:

آموزشگاه پسرانه: آبرسان – خیابان آزادی – بالاتر از مسجد طوبی – نرسیده به گلگشت

۰۴۱-۳۳۳۴۸۸۲۴

آموزشگاه دخترانه: آبرسان – خیابان امام خمینی ره – پایین تر از کوی اطباء – روبروی پاساژ گلدیس

۰۴۱-۳۳۳۷۵۷۷۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *