نمایشگاه نقاشی و بازارچه مهربانی(جهت جمع آوری کمک های نقدی نوآموزان و اولیاء برای اهداء به خیریه دست های مهربان) به مناسبت روز پدر در پیش دبستان علوی نونهال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، جشن روز پدر با برگزاری نمایشگاه نقاشی نوآموزان و بازارچه مهربانی در پیش دبستان علوی نونهال با استقبال گرم نوآموزان و اولیاء برگزار شد.

لیدا آفتابی، مدیر پیش دبستان علوی نونهال در خصوص برنامه های این مدرسه برای روز پدر گفت: نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز پدر دایر شد و در این نمایشگاه، نوآموزان روی بوم، نقاشی پدر و کودک را به کمک معلم خود کشیده و رنگ آمیزی کرده بودند و این تابلوهای نقاشی به عنوان هدیه روز پدر، به پدران حاضر در نمایشگاه از سوی نوآموزان اهداء شد، نوآموزان همچنین یادبودی در قالب کارت پستال و نقاشی به پدران تقدیم کردند.

وی افزود: در ورودی هر کلاس درس، کاردستی هایی طراحی شده بود تا پدران احساسات خود را نسبت به فرزند خود بنویسند و برخی از پدران احساسات و آرزوهای خود را برای نوآموزان به یادگار نوشتند، در بخش دیگری، نقاشی نیز از سوی معلمان برای رنگ آمیزی مشترک پدر و نو آموز طراحی شده بود که نو آموزان توانستند به همراه پدر نقاشی هایی را رنگ آمیزی کرده و اوقات خوشی را سپری کنند.

آفتابی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ایجاد بازارچه مهربانی در این مدرسه اظهار کرد: به منظور کمک رسانی به کودکان بد سرپرست و بی سرپرست خیریه دست های مهربان، پیش دبستان علوی نونهال، گامی موثر با هدف توسعه و ترویج مهربانی در بین نوآموزان برداشت و بازارچه مهربانی برای جمع آوری کمک های نقدی اولیاء ایجاد شد، در این بازارچه یادبودهایی چون لوازم تحریر به اولیایی که کمک های نقدی را درون صندوقچه خیریه واریز می کردند، اهداء شد، این کمک های نقدی به عنوان مساعدتی ویژه از سوی علوی به کودکان خیریه تعلق می گیرد.

وی افزود: برگزاری این برنامه ها، به ترویج فرهنگ مهربانی، فرهنگ تشکر از پدر، یاری رساندن به همنوع و افزایش مهر و محبت در بین نوآموزان کمک بسزایی می کند و اولیاء عزیز از این برنامه ها استقبال پر شوری داشتند.

پریسا حسین زاده، معلم نقاشی این پیش دبستان نیز در خصوص نمایشگاه نقاشی اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز پدر برگزار شد و بیش از ۲۵۰ بوم نقاشی پدر و فرزندی به مناسبت روز پدر، به پدران اهداء شد و همچنین ایده های جذابی در این نمایشگاه برای پدران طراحی شده بود و در برخی از کلاس ها، مشاغل پدران طراحی شده بود ونوآموزان به همراه پدران خود این نقاشی ها را رنگ آمیزی کردند.

وی با بیان اینکه بسیاری از اولیاء با تماشای آثار هنری فرزندان خود در نمایشگاه بسیار ذوق زده شدند، گفت: برگزاری چنین برنامه هایی برای ایجاد تعامل سازنده بین مدرسه و اولیاء بسیار تاثیرگذاراست و یک نوع همدلی بین معلم، نوآموز و اولیاء ایجاد می کند و همچنین برگزاری چنین نمایشگاه هایی، خلاقیت، اعتماد به نفس و تمرکز نوآموزان را تقویت می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *