جلسه ماهانه معاونت آموزشی موسسه علوی با معاونان آموزشی مدارس ابتدایی علوی کودک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، دراین جلسه تخصصی معاونت آموزشی موسسه علوی، در خصوص «روند اجرایی طرح ها و برنامه های آموزشی در مدارس» و نتایج آزمون های ماه گذشته (به صورت تحلیل و ارائه راهکاردرمورد ارتقاء کیفیت نتایج) با همکاران به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است همچنین در این نشست تخصصی، مواردی چون برنامه ریزی برای آزمون تشریحی مداد قرمز و ارزیابی های نیم سال اول و هماهنگی دو شعبه دخترانه و پسرانه مطرح شد.

بررسی عملکرد سه ماهه گذشته معلمان در دو شعبه، میزان رعایت بودجه بندی دروس، کیفیت برگزاری کلاس های درسی، مشاوره فردی و گروهی با اولیاء در زمینه های آموزشی و راهکارهای ارائه شده به آنها، کیفیت برگزاری کلاس های فوق برنامه(مهارت زندگی، سواد مالی) از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

لازم به ذکر است طی این جلسه، مقرر شد نتایج آزمون های تیزهوشان ویژه پایه های پنجم و ششم، آزمون تیمز و پرلز وآزمون مداد قرمز ۲ به صورت تحلیلی دراختیار معلمان قرار داده شود تا ضمن تقویت نقاط قوت برای بهبود عملکرد در سایر بخش ها اهتمامی جدی بورزند.

خاطرنشان می شود جلسات معاونت آموزشی هر ماه به صورت مرتب در دفتر مرکزی با حضور معاونان آموزشی مدارس علوی برگزار می شود و طی آن، به گزارش عملکرد، تحلیل و ارائه راهکارهای اساسی برای افزایش کیفیت های آموزشی مدارس علوی پرداخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *