دانش آموزان دوره دوم دبیرستان دخترانه علوی از دانشکده های ریاضی، شیمی، برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، پروا خواجه خانی، مشاور تحصیلی دبیرستان دخترانه علوی در خصوص این بازدید یک روزه اظهار کرد: موسسه علوی اردوی یک روزه ای برای بازدید از دانشکده های مختلف دانشگاه تبریز برگزار کرد تا دانش آموزان پایه دهم ریاضی با رشته های شیمی، ریاضی، برق و کامپیوتر آشنا شوند و اطلاعات مفیدی کسب کنند.

وی افزود: در این اردوی یک روزه که ۲۵ نفر از دانش آموزان به همراه دبیر فیزیک حضور داشتند، از بخش های مختلف دانشکده های شیمی، ریاضی، برق و کامپیوتر بازدید کردند و در هر بخش، کارشناس مربوطه در خصوص رشته تحصیلی، آینده شغلی آن رشته درسی، واحدهای درسی و اینکه باید چه رتبه ای در کنکور کسب کنند تا بتوانند در این دانشکده ها تحصیل کنند، اطلاعات مفیدی را در اختیار دانش آموزان قرار داد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان از این سفر استقبال گرمی داشتند و این برنامه انگیزه ای شد تا دانش آموزان بتوانند آگاهانه رشته دانشگاهی خود را انتخاب کنند و کسب اطلاعات در خصوص دانشکده ها منجر به ایجاد علاقه در دانش آموزان می شود تا با علاقه و به صورت جدی دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

خواجه خانی گفت: این برنامه همچنین برای آشنایی دانش‌آموزان با فضای دانشگاه و نشان ‎دادن فضای با نشاط علمی و به‌‎ منظور ایجاد علاقه، انگیزه و روحیه تلاش برای ورود به دانشگاه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *