دانش آموزان دوره اول و دوم دبیرستان های دخترانه علوی طی یک اردوی مشترک فرهنگی و تفریحی در سینما ناجی تبریز، به تماشای فیلم پرداختند.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوی، ساناز سیف اله پور، مدیر دوره اول دبیرستان دخترانه علوی در خصوص این بازدید اظهار کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان پایه های نهم دوره اول و پایه های دهم و یازدهم دوره های دوم دبیرستان های دخترانه علوی از سینما ناجی بازدید کردند.

وی افزود: در این اردوی یک روزه ، دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم، اطلاعات مناسبی در خصوص تحصیل در پایه های بالاتر، مدرسه و سایر اطلاعات آموزشی را در اختیار دانش آموزان نهم قرار دادند و این برنامه فرصتی مناسب ایجاد کرد تا دانش آموزان رابطه دوستانه ای برقرار کرده و با یکدیگر  بیشتر آشنا بشوند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید، توجه به اوقات فراغت دانش آموزان، ایجاد لحظات شاد و مفرح برای آنها بود تا دانش آموزان بتوانند در کنار یکدیگر و معلمان لحظات خوش و به یاد ماندنی تجربه کنند.

مدیر دوره اول دبیرستان دخترانه علوی گفت: این بازدید همچنین هدف تفریحی و فرهنگی داشت و دانش آموزان به همراه یکدیگر به تماشای فیلم پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *